dijous, 31 de maig del 2007

Recordeu la campanya 'Fes un clic al català'

La recordeu?, jo vaig escriure un post aquí, be, faré un petit resum de l'hitòria, la Generalitat de Catalunya juntament amb microsoft espanya, van engegar una campanya on s'invitava a tot la gent de parla catalana ha instl·las els paquets de traducció del Windows XP, Vista i Office 2003 i 2007, per incentivà aquesta iniciativa van crear una pàgina de registre on et donavem un codi, doncs 6 dels codis més util·litzats va ser el meu, i per això sóc el flamant i orgullos guanyador d'un postàtil (Dell, Toshiba, HP), que son també les marques col·laboradores, els 6 portàtil tenen les mateixes caracteristiques, l'unic que se ara, es que porten el windows Vista en català, i que el dia 13 de juny a les 18h he d'anar a Barcelona a recollir-lo, en l'acte hi haurà la presencia del representant de microsoft a catalunya, representants de la Generalitat, de l'ajuntament de Barcelona i de les tres cases que fabriquen portàtils abans esmentades.
En breu publicaràn el guanyadors a www.microsoft.cat.
Doncs això, que gràcies a tots els que vau util·litzar el meu codi per descarregar-se el paquet en català! MOTES GRÀCIES!!!

4 comentaris:

folguereta ha dit...

Que cabron!!

Que et vingui molt de gust!!

Sempre plou sobre mullat!

Anònim ha dit...

Felicitats xaval!!! Estaria bé que et recordessis d'aquella persona que et va facilitar la informació tant bon punt es va iniciar la campanya... per tant, em sento copropietari del teu nou portàtil!!!! jajajajajajaja

Lo Marc ha dit...

El Folguereta, com vols dir que sempre plou sobre mullat!! a mi no m'ha tocat mai cap portàtil!!

Albert, sempre podem arribar a un acord econòmic, je je.

Anònim ha dit...

Hola Marc. Sí que tenia el bloc una mica oblidat... Però ara ja hi ha quelcom nou i d'actualitat.
Per cert, felicitats pel teu bloc i gràcies per inloure'm un enllaç. Jo ja he fet el mateix.

Salut i llibertat!