dissabte, 12 de juliol del 2008

No te la xupat?


L'altre dia, vaig aparcar el cotxe, al parking comunal del Tobira, cosa que acostumo a fer, perquè els parkings comunal tenen 1 hora gratuïta, i s'ha d'aprofitar, i be, l'anècdota, es alhora de sortir del parking, com tantes altres vegades, vaig agafar la meva targeta, encara no avia passat 1 hora, la vaig ficar a l'aparell, i no hi havia manera que entres, no la xuclava.
Vaig veure que hi avia un boto, per poder trucar per telefon a manteniment, i així ho vaig fer. Hem va sortir un home, i li vaig explicar la meva situació, i bé l'home aquest, no entenia que no hem xuclava la targeta, i hem deia que devia haver passat 1 hora, i jo li deia, que no avia passat una hora, i que ell no ho podia saber perquè el lector no l'avia pogut llegir perquè no me la xuclava... tota una aventura explicar segons quines coses a segons qui, total, que quan ja començava a perdre el nervis, si va ficar un altre noi, aquest semblava més jove, i la conversa va anar així:
NOI: Que et passa?
JO: La maquina aquesta, no hem xucla la targeta i...
NOI: No te la xupa?
JO: No! no me la xupa! (jo pensava, ja m'agradaria, ja!, però no.
NOI: Ves per l'altra porta que si que la xupa
JO: Ok, ja hi vaig.
Ja està, a l'altra porta si que me la va xupa, la targeta...
Apa salut

3 comentaris:

Ori ha dit...

Hola Marc, aquesta historieta m'ha fet riure forc,a i s'han girtat tots cap a mi aqui a la biblio...
Bueno sinyor una abracada!!

Lupe ha dit...

Ja, ja, ja, com he rigut!.Però quin nivell...això és "tremendu"
Salutacions

Lo Marc ha dit...

Ei Ori!! per on pares ara? estas als Alamús o que? Com que no pares mai quiet!! A veure si hem vens a veure un altre dia per aquí Andorra, que ja hem queda pos d'estar aquí!
Apa una abraçada!
Lupe! jo i la meva acompanyant també vam riure molt, je je!
Apa salutacions!