divendres, 8 de juny del 2007

Quina desgràcia més gran

Ahir hem va passar la pitjor desgràcia que hem podia passar, ho dic enserio, be, us explico, tinc 4 disc durs, un de 80 Gb, un 120Gb, un de 160Gb i un de 250Gb, el de 80 el tinc buit el de 120 el tinc ple d'mp3, el de 160 no el tinc ple però hi tinc bastant fato, i la nineta dels meus ulls, el de 250Gb, però no es la nineta dels meus ulls pq sigui de 250Gb sino per que a l'interior i tinc casi be, tota la meva vida en fotografies, de fet des de que existeix la fotografia digital, tothom coneix la meva afició amb la fotografia, doncs això, i tenia fotos de viatges, festes, treballs, trobades, excursions... aproximadament unes 120Gb de fotos, doncs resulta que justament aquest disc dur, ahir hem va caure al terra!, i s'ha espatllat, casi hem fico a plorar, però be, hem vaig dir, Marc has de ser valent segur que es pot arreglar, i be, avui he enviat uns quants mail i... si! en principi es pot arreglar! lo que passe es que..., mmm... val un colló i part de l'altre, 1000€ exactament (casi hem fico a plorar una altra vegada), joder! 1000€, jo no puc pagar 1000€ ara!, encara que els pagaria sense pensar-m´ho per repara la informació del disc.
Perque us explico tot això!? be doncs e de guanyar 1000€ com sigui, he pensat de vendrem el portàtil que m'ha tocat, però hi deixo en segona opció, la primera es que hem buscare una feina de matins, aprofitat que faig intensiu de tarda, i a de més he ficat publicitat al meu bloc, per cada clik que feu a la publi, jo guanyaré alguna cosa i si a mes navegueu per les pagines que visiteu des del link del meu bloc, també guanyaré alguna coseta, no massa, no us penseu!, però us agrairia molt que visiteseu les pàgines que surten publicitades al meu bloc, a veure si hem trec alguna cosa.
Adéu amics, família, coneguts i no coneguts, men vai plorar una mica.