dimecres, 11 de març del 2009

905443130


Encara no fa 5 minuts he rebut al meu mòbil personal el seguent missatge de text, "SERVICIO EXPRESS: tenemos pendiente de entregar un paquete para Vd. Si vd es titular del teléfono móvil xxx por favor contacte con nosotros al 90 54 43 130 gracias" la meva primera reacció a sigut trucar, i quant ha començat a trucar el mòbil em sortia el numero separat en grups de 3 dígits, o sigui 905 443 130 i me adonat que era un 905 i he penjat ràpid (espero que no hagi connectat n'hi un segon), llavors se ma acudit buscar el numero a internet i he trobat un foro on molta gent també havia rebut el mateix sms i que era una ESTAFA. Aquí
Espero que no us arribi aquest sms, però si el rebeu que sapigueu que es una estafa en tota regla, si llegiu el foro una mica, hi ha algú que si que ha trucat i et surt un robot informàtic, que no pots ni parlar amb cap teleoperador.
No se d'on han tret el meu telefon aquesta colla de fills de puta, però les companyies de telefonia mòbil haurien de fer alguna cosa per evitar aquestes estafes, com per exemple, informar, abans d'establir la connexió, de la tarifació de la trucada i tenir la possibilitat de refusar-la si vols.

13 comentaris:

Andrea Valverde ha dit...

Moltes gràcies perquè acabo de rebre el mateix missatge i pensava trucar-hi...!!

Anònim ha dit...

A mi acaba de pasar lo mismo y he buscado por internet y me he encontrado esto, como es posible que esto pase se supone que nuestros numeros móviles son privados!!!

Lo Marc ha dit...

Potser estan fent un "spam" amb mòbils..., van provant números i segur que algun que altre encerten!!...

Anònim ha dit...

hola, hace unos minutos me acaba de llegar un mensje = que el tuyo, lo primero que deberian hacer es buscar en internet la fuente de esto, no llamen al telefono por que es un telefono de tarifa especial!. gracias a esta informacion no tengo dudas son una banda de delincuentes los del 905443130

Anònim ha dit...

Quina casualitat, que s´em ha acudit mirar-ho per internet, i mira el que em trobo. El més sorprenent es que encara m´han tornat a enviar un segon missatge per si i queia en el parany. Quina colla de chorissos!!!!

Anònim ha dit...

Que fort, jo tambe acabe de rebre el missatge pendent, però jo m he rallat molt perque si tinc un paquet pendient, però el cas és que he tocat al número i hem diu que no existeix, jo sóc de yoigo no sé si algú de vosaltres vos ha passat lo mateix, menys mal que he mirat aço pq estava ja preocupada gràciesss

Lo Marc ha dit...

Doncs jo sóc de Moviestar i també l'he rebut..., en algun foro he llegit que et surt un contestador i et diu que t'ha tocat un cap de setmana de agroturisme i que has d'enviar un sms a no se quin número, però que en cap moment et surt un teleoperador, sempre es un contestador automàtic...
Crec que l'hi ha passat a un huevo de gent, perquè normalment tinc entre 15 i 20 visites diàries, i avui en tinc més de 300 en aquest escrit...

Alhucemas ha dit...

Hola, yo tambien acabo de recibir el mismo sms y me puse a buscar en internet, gracias por la info.

Anònim ha dit...

Hola, a mi també m'ha arribat!! gràcies per l'explicació!!
Son uns cabrons!!

Lupe ha dit...

A veure si entre tots, aconseguim que aquesta mena de pràctiques s'acabin. A mi em va arribar un certificat de correus, que havia d'anar a un hotel, escoltar una xerrada, etc... Tot molt sospitòs.

Anònim ha dit...

Hola, ara mateix he rebut aquest missatge, i com que desconfiava he buscat alguna informació a la xarxa i he trobat el teu blog. Gracies per la informació, sempre ens l'estàn foten per totes bandes, NO VAL A BADAR !!!. Aixó es pot denunciar ?

Anònim ha dit...

¡Hola! Yo también acabo de recibir el mismo mensaje del numerito en cuestión. Gracias por avisar. ¿Cómo se pude parar a estos timadores?

Anònim ha dit...

Hola! A mi també m'han enviat aquest missatge, pero lo pitjor és que al dia seguent em van enviar un altre per per insistir-hi i caure al parany. D'això ja en fa 3 mesos, i lo primer que vaig fer va ser baixar a la botiga vodafone i em van dir que no truqués que molt probable que fos una estafa. Com encara tinc el missatge guardat, he volgut comprovar si em sortia alguna cosa posant aquest número i veig que no he sigut l'únic al que han volgut estafar. Les companyies hauríen de fer algo ja que els nostres números són privats!!!