dimarts, 29 de maig del 2007

1ª Cursa Guineu Vilanova de Bellpuig

Bé, em disculpo perquè ara mateix no tinc cap foto a ma de la cursa, però prometo que demà en penjaré una tan aviat com em sigui possible.
Doncs, això els de la 1ª Cursa Guineu de Vilanova de Bellpuig ja tenen web, podreu comprovar que la web es una mostra de la nova tecnologia i de la programació super super avançada que existeix en aquests moments! je je, es broma poma, de fet no hi ha gran cosa, però de moment podreu consultar els temps, la posició, els participants i poca cosa més.
La web es: http://cursaguineu.ppcc.cat/
Suposo que el creador de la pàgina anirà afegint cosetes, com fotos i aquestes coses que agrade tan mirar a la gent!
Au salut

Fotos: Albert Font, 9Estudi

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Noi, ho sento però em sembla que hauré d'esperar força temps abans de participar en algun tipus de cursa... ja ja ja.

Una abraçada i a per la portada d'avui que encara pot ser més apoteòsica plena de pallasses!

folguereta ha dit...

Doncs jo si ho arribo a saber, haguera vingut.... així que el próxim any ja em pots avisar....

Lo Marc ha dit...

Hosti, tio, si ho arribo a saber que t'interessava t'haguera avisat! l'any que be segur que es torna a fer, allà t'esperarem!
Au salut

Àngels! ha dit...

La cursa va estar mooooolllttt bé!l'any que bé repetim!i vaig aguantar que és lo principal!lo meu tata Ramon 5è e!!!au Marc vajo bé!!!!!!!