divendres, 16 de març del 2007

Eleccions municipals a la cantonada

Doncs si, ja tenim les eleccions municipals treien el cap per la cantonada, nose vosaltres però jo crec que el PSC farà una gran devallada, en part aixòs ja m'agrada, perque de retruc ERC pujarà, a Barcelona potser no, però a per exemple a les terres de Lleida faràn un 50% més de llistes que fa 4 anys, ja se, aixos no vol dir que tinguin més vots però si ha un 50% més de llistes vol dir que hi ha un 50% més de provabilitats que tinguin més vots. Els convergens, doncs nose, és un gran dubte, per mi la gràcia serie que baixes fins a tocar fons, sino l'ha tocat ja, però també crec que CIU deixarà de ser un partit que lluiti per la presidencia de Catalunya per convertir-se en un partit de pobles o ciutats, però que a les autonomiques no hi te res a fer ja, weno tot dependrà del paper que facin a les municipals. Que hem de dir del verds, crec que continuaràn amb la linia ascendent que porten en els unltims anys però que no sira ni de bon tros com a les ultimes autonomiques. Un altre partit que és comença a fer un lloc en els ajuntaments d'arreu de Catalunya, son les CUP (Cadidatura d'Unitat Popular), que son segons el meu parer els que experimentaràm un creixament més elevat aquestes eleccions, a mi m'agraden, llàstima que al meu poble no haguem pogut fe runa llista, però de ben segur que d'aqui 4 anys la farem.
Després tenim el PP (nose no si tene web), crec com sempre te els seu votans i d'aqui no és mouràn, també tenim los Cidadanos o Ciutadans o nose com és diuen ja!! que crec que faran fiasco i no treuran ni in sol regidor. (almenys aixins ho espero).
Salut