divendres, 13 de febrer del 2009

HDR (High Dynamic Range)

Fa uns dies que m'he aficionat a practicar en un mètode de fer fotos anomenat HDR, això es un efecte per millorar les fotos, quan a la mateixa foto hi ha sol i s'ombra, diguessim que intente assembla la instantània a la visió de l'ull humà. El que passa, es que pots calibra aquest efecte, i pots arribar aconseguir fotos com aquestes que us deixo aquí sota

Ordino Arcalís (Andorra)
Original

HDR

Arc del triomf (Barcelona)
Original
HDR

Apa, espero que us agradin les fotos!!

4 comentaris:

_monik_ ha dit...

Ei Marc!
d'on t'has descarregat el programa? jo fa dies que utilitzo un de proves ("Trial") però em deixa una marca a la part de baix de foto per a que recordi que és una copia il·legal... ¬¬

merciiiii

Unknown ha dit...

Eiii Marc!!molt maques les fotos e!!ara algunes del paisatje Vilanovenc vaa!!;)

Lupe ha dit...

Realment espectaculars!!. Provaré amb fotos meves, a veure que tal.
Salutacions

Lo Marc ha dit...

Doncs Monik, de fet, ho pots fer amb el photoshop mateix, Arxiu/Automatitzar/Conbinar per a HDR...
Ho pots fer servir algun que altre programa que també t'ho fa, com el Dynamic Photo HDR, per a mi el més complert, que tel pots descarregar d'aquí http://rapidshare.com/files/111318884/Medi...caleta.com_.rar
Ei Àngels, tens tota la raó, però no tinc fotos amb RAW de Vilanova, necessari per poder fer l'efecte aquest, però et prometo que ven aviat en penjaré!!
I Montse, no tinc cap problema per explicar-te com es fa!! ;)
Apa Merci!!