dimarts, 22 de gener del 2008

Pelis en català


Avui en dia, tothom es baixa coses de la xarxa, una de les que es baixa més gent son pel·lícules, i jo el primer, però hi trobava, que em costava molt trobar pelis en català, be doncs he trobat dos pàgines, amb un munt de link's de pelis en català, una es de pelis, series, documentals, etc..., podeu clica aquí, i l'altra es de series anime, on podras descarregat tots els episodis de Bola de drac, Z i Gt i les diferents pelis per exemple, i gairebé totes les series manga que han fet per TV3, podeu clicar aquí.

Apa salut

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Marc Cabronetti: Vius més bé que els Mossos (Actualitzes molt sovint el Blog)...i axxò o vol dir que dorms poc o que tens molt temps lliure...és broma!. Escolta fa poc vaig posar-me al Blog de l´Astella...me cagon l´òstia...em pensava que era broma!!!, i és real...existeix. Pensa que fa poc que em moc per Internet, i el poc que fa em moc malament.
Pregunta: S´actualitza o passa com al Som-hi (falta gent).
Pregunta 2: Vec que hi ha molt nívell entre alguns dels que deixen missatge: collons penso que podríen muntar un partit polític a nívell de Vilanova, o si més no, aportar les idees a l´Ajuntament en forma d´escrit, reclamació.
Pregunta 3: Podries sol.licitar a la Regidoria de Cultura o a l´Associació de Dones, que et deixessin fer un Curset Expres de creació de Blogs?,seria la Òstia!.
Pregunta 4: Ja t´estàs mentalitzant pel 2 de Febrer...Cassolades.

Fins aviat,

Lo Marc ha dit...

Hola Lalo! dubto molt que jo visca més be que un mosso!
La resposta a la teva pregunta número 1, jo no te la contestar.
La 2, et dono tota la raó, la gent hauria d'invertir tot aquest potencial que te en millorar el nostre estimat poble, que ara tenim tant alluny i tant aprop a la vegada.
La 3, no es mala idea, no! t'imagines al paxolo escrivint un bloc?
La 4, fa un any que m'estic mentalitzant... i ja queda poc.

Fins aviat Lalo!, per cert, tens correu electrònic? Si en tens enviam un mail a lomarcdevilanova@gmail.com

Apa cigaleta ens veiem amb els caragols el dissabte!

Carme ha dit...

Gràcies pels enllaços.